بزرگترین وبسایت دانلود(موزیک .نرم افزار .اس ام اس.عکس)

هرآنچه شما بخواهید اینجاست

دانلود بازی Moto Nuclear Bike 2.0

 

Moto Nuclear Bike 2.0 بازی نسخه دوم و پرطرفدار از سایت دانلودها93 آماده دریافت می باشد .
این بازی در نسخه جدید با گرافیک بهتر و البته مراحلی کوتاه و متنوع و سختی ظاهر شده است و شما قدرت کنترل بیشتری بر موتور خواهید داشت . با پیشرفت در مراحل بازی و با بالا رفتن مراحل بازی ساخت تر شده و نیاز به تمرکز زیادی دارد .

دانلود بازی Moto Nuclear Bike 2.0

نحوه اجرا بازی آسان بوده و نیاز به مهارت و یادگیری خاصی برای اجرای بازی نیست و تنها با چهار کلید جهت نما قادر به کنترل موتور خود هستید .
زدن تک چرخ و دیگر حرکات نمایشی از نقاط قوت بازی می باشد . اگر به موتور سواری در صخره و خطر کردن علاقه دارید این بازی را از دست ندهید .

دانلوددرادامه مطلب


ادامه مطلب

[ جمعه 14 تير 1392برچسب:دانلود بازی Moto Nuclear Bike 2,0,

] [ 1:1 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی بسیار خاطره انگیز و به یاد ماندنی Midtown Madness 1

 

Midtown Madness بازی بسیار خاطره انگیز و به یاد ماندنی Midtown Madness 1

اگر شما نیز یکی از گیمر های چند ساله ی اخیر باشید بدون شک شاهکار بسیار جذاب شرکت Microsoft را که Midtown Madness نام گرفته , به یاد دارید. این بازی که توسط Microsoft Game Studios ساخته شد پس از انتشار آن با استقبال بی نظیری از طرفداران بازی های ورزشی و ماشین سواری روبرو شد که همین امر موجب ساخت نسخه های بعدی این اثر خارق العاده طی چند سال شد.

اگر چه اولین نسخه از Midtown Madness گرافیک و حجم بسیار بالایی مانند بازی های امروزی نداشته ولی به جرات می توان گفت که جذابیتش بیشتر از آن ها بوده و خاطرات بسیاری از افراد را زنده می کند. هم چنین روند بازی در خیابان ها و اتوبان ها جریان داشته و با رد کردن هر یک از مراحل قادر به بازی کردن قفل ماشین های جدید خواهید بود. سیستم خاص و پیشرفته ای برای اجرای این بازی لازم نبوده و بر روی تمامی ویندوز ها از قبیل ویندوز 7 و Vista قابل نصب و اجرا می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:دانلود بازي ماشین,

] [ 21:23 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی موتور

 

شاید شما هم یکی از طرفداران موتور سواری آن هم با موتور های به اصطلاح پرشی یا موتورکراس باشید. واقعا یک ورزش مفرح و در عین حال حرفه ای و نیازمند تخصص است. برای اینکه شما بتوانید به صورت مجازی به این ورزش و سرگرمی بپردازید سایت نرم افزار ی دانلود رایگان بازی موتورسواری yamaha motorcross را برای شما در نظر گرفته است. این بازی بدون نیاز به تجهیزات سخت افزاری از گرافیک قابل قبولی برخودار است. زمین های بسیار زیاد و متنوع دارای پستی ها و بلندی های زیاد , بیش از 12 محیط مختلف بازی, تغییرات آب و هوایی با تاثیرات مختلف بر روی بازی , قابلیت بازی در 2 سبک مسابقه ای و سبک رقابتی از جمله امکانات این بازی است. این بازی دارای بخش تمرین نیز هست تا بتوانید در یک زمین خالی از بین چندین موتور موجود یکی را انتخاب کنید و مهارت لازم جهت هدایت موتور را پیدا کنید. در ضمن این بازی Portable یا اصطلاحا قابل جابجایی است و نیازی به نصب ندارد و شما پس از دانلود میتوانید آن را اجرا کرده و شروع به بازی کنید. امیدواریم از دانلود رایگان این بازی کامپیوتری از سایت دانلود رایگان لذت ببرید.

Yamaha Supercross Portable Game - بازی موتور سواری یاماها موتورکراس

دانلوددانلود رایگان بازی موتورکراس بخش اول | بخش دوم (حجم : 75.0 مگابایت)
دانلودلینک کمکی بخش اول | بخش دوم (رپیدشیر)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

 

[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی موتور,

] [ 11:58 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی جی تی آر برای کامپیوتر

اکنون بازی معروف Gtr 400 که دوستداران کنسول پلی استیشن 2 با آن آشنایی کامل دارند را سایت دانلود رایگان نرم افزار با حجم کم برای رایانه های شخصی تهیه دیده است. مسابقه رانندگی Gtr در پیست مسابقه و در کلاس های مختلف برای بردن کاپ قهرمانی می باشد. مسابقه ماشین Gtr 400 در سه قاره متفاوت و 6 جایزه ماشین با کلاس بالاتر و 16 بازی رکورد گیری برای باز کردن قفل جایزه ها طراحی شده است. بازی بدون نیاز به نصب می باشد و گرافیک عالی و صداهای واقعی آن شما را وارد پیست مسابقه می کند.

Gtr 400 [Pc Rip] - بازی جی تی آر برای کامپیوتر

نیاز بازی برای بهترین کارایی:

  • سیستم: Pentium 4 2.0 GHz
  • رم: 512 MB
  • کارت گرافیک: 128 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9

دانلوددانلود رایگان بازی ماشین مسابقه Gtr 400 (حجم : 25.73 مگابایت)
دانلودلینک کمکی (رپیدشیر)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

 

[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی,

] [ 11:51 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود بازی مسابقه ای برای کامپیوتر

 

سایت نرم افزار یdownloadha93.LoxBlog.Comاین بار برای طرفداران مسابقه ماشین یک بازی کم حجم بدون نیاز به نصب با گرافیکی سه بعدی و نیاز سخت افزاری کم برای کامپیوتر تهیه دیده است. این بازی شگفت آور سه بعدی شما را برای تست سرعت در زمین های خاکی و جاده ها ورزیده می کند. جایزه هر مرحله به شما در برنده شدن مراحلی سخت تر و بهتر شدن در رانندگی برای شرکت در مسابقات قهرمانی و بردن جایزه بزرگ کمک می کند. رقابت در مسابقات مختلف در فصل ها و آب و هوای متفاوت ثابت خواهد کرد که شما واقعا سریع و آتشی هستید.

Portable Crazy Racing Cars - بازی مسابقه رانندگی دیوانه وار

خصیصه های بازی:

  • گرافیک زنده و واقعی
  • قابلیت تمام صفحه شدن و کوچک شدن بازی
  • موزیک دلنشین پشت زمینه و افکت های صوتی
  • بازی با کیبورد یا موس

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز NT/2000/XP/Vista
  • پنتیوم 200mhz
  • رم 64 مگابایت
  • تفکیک پذیری 800x600
  • آداپتور گرافیک DirectX 5.0

دانلوددانلود رایگان بازی مسابقات رانندگی دیوانه وار (حجم : 23.22 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

 

[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی,

] [ 11:46 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود بازی Deadly Race برای PC

 

Deadly Race یک بازی ماشین سواری بسیار زیبا میباشد که برای کامپیوتر ارائه شده است. در این بازی میبایست با سلاحها و ابزاری که در دست دارید رقبا را کنار زده و پیروز مسابقه شوید و به مراحل بعد راه پیدا کنید. در بین راه میتوانید امتیاز جمع کنید و سلاحها و ماشینهای جنگی جدید تهیه کنید و راه را برای رسیدن به مراحل بعدی آسان کنید. هم اکنون میتوانید این بازی جذاب را به صورت رایگان و با حجم مناسب در ادامه مطلب دانلود نمائید.

 

www.clickkon.com

 

 

[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی ,

] [ 11:30 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی ماشین سواری

 

Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

 

Need for Speed Most Wanted-SKIDROW | 5.6 GB

نسخه ۲٫۳ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد

 

NFS دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

 

دانلودادامه مطلب

 


ادامه مطلب

[ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:بازی ماشین سواری,

] [ 17:6 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود بازی Test Drive Ferrari Racing Legends برای PC

 

Test Drive: Ferrari Racing Legend – این بازی یازدهمین بازی از سری Test Drive میباشد که ساخته شده است که سازنده‌ی آن استدیو Slightly Mad Studios که Need for Speed: Shift را با همکاری EA ساخته بود ،‌است .ناشر بازی کمپانی نام اشنای Atari است . در نسخه های قبلی سبک بازی open world sandbox بازگشت به سبک arcade racing همانطور که بازی Test Drive 6 اینطور بود و یک spin-off باشد. افسانه فراری بر روی تاریخچه اتومبیلهای فراری متمرکز است و مسابقات : Formula One , rally racing و GT .بیش از ۵۰ اتومبیل از نوع فراری در بازی وجود خواهد داشت و همه انها به صورت کامل چه از داخل چه از خارج طراحی شده اند و حتی افکتهای خسارت انها نیز بخوبی طراحی شده اند.گیم پلی بازی مثل سریهای گذشته خواهد بود با کمی تغییر مانند نسخه های Test Drive 2 و شبیه به Test Drive 6 هست اما Slightly Mad Studios بخشهایی را الهام خواهد گرفت ، سازنده بازی سعی دارد با الهام از بازی NFS مدلهای dynami و افکتهای تخریب را نیز در بازی بنمایش بگذارد .

 

Test Drive Ferrari Racing Legends-SKIDROW | 2.7 GB

 

Test Drive Ferrari Racing Legends دانلود بازي Test Drive Ferrari Racing Legends براي PC

 

 

**نظریادتون نره**

***برای دانلود به ادامه مطلب بروید***



ادامه مطلب

[ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:بازی ماشین سواری,

] [ 10:30 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه